onsdag 1 mars 2017

Ny vecka - inga nya möjligheter

Ny vecka och nya möjligheter! Ja, det brukar ju låta så. Men dessvärre inte i detta fallet. Fick i måndags reda på att de skulle dra ner på personal på mitt jobb, pga arbetsbrist, och då jag var sist in på försäljningssidan så var det också jag som fick städa undan det jag hade på mitt skrivbord och gå hem… Känns mycket tungt då jag har trivts jättebra, och då jag bara varit där i 10 månader så har jag endast en månad på mig att söka nytt arbete. Men jag försöker tänka positivt (så gott det går iaf) och det är att då jag blev arbetsbefriad, på grund av att vi hade för lite att göra, så har jag nu ofantligt mycket mer tid att lägga på mina böcker om dagarna. Ja, när jag inte lägger all min kraft för att söka nytt jobb då vill säga! Så, förhoppningsvis kommer ni få se allt mer ifrån mig här på bloggen och även på min instagram. 
Tänk om man kunde livnära sig på att läsa böcker…! Om det går, skicka mig gärna en länk - så söker jag jobbet på stört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar